7 września 2016 Udostępnij

Internet na usługach kwiaciarni

Obecnie internet wchodzi z dużą siła praktycznie do każdej branży. Również, gdy chodzi o kwiaciarnie czy florystów zainteresowanie ofertą internetową rośnie. Klienci szukają ofert w sieci i dlatego trzeba się do tego dopasować.

Kwiaciarnia a w szczególności pracownia florystyczna, która myśli o stałych zamówieniach powinna wypracować sobie takie formy działania, w ramach których o klientów będzie można dużo łatwiej powalczyć. Obecnie stwierdzenie kogo nie ma w sieci ten nie istnieje staje się coraz bardziej prawdziwe. Kiedyś wyniki wyszukiwania w sieci były ubogie. Obecnie są dla większości osób głównym źródłem informacji i szansą na znalezienie dobrych usług. Rynek kwiatowy szczególnie chętnie reklamuje się w ramach portalów społecznościowych.

Trzeba sobie powiedzieć, że to wygodne rozwiązanie, ponieważ tam można pokazać siebie od strony piękniejszej prezentując piękne formy bukietów. I wydaje się, że tym właśnie kwiaciarnie mogą walczyć o zadowolonych klientów. Trzeba wypracować wygodny model kontaktu z klientem. To kluczowa sprawa niezależnie od tego czy działamy w ramach strony internetowej czy też wybieramy głównie media społecznościowe. Niezależnie od tego jaki model realizujemy zawsze musimy myśleć o tym, że klient ma mieć wygodny kontakt z nami.

Social media? A po co mi to?

Jeśli jeszcze nie zdajemy sobie sprawy z tego jakie możliwości dają nam tak zwane social media to czas najwyższy, by się tego dowiedzieć i zapoznać z tymi mediami. To właśnie one dają szansę na skuteczną formę reklamową, która rzeczywiście da nam możliwość walki o klientów na nieco innym rynku niż wcześniej staraliśmy się to robić. Jeśli chcemy, by nasza kwiaciarnia się rozwijała to nam musi zależeć na dotarciu do szerokiego grona potencjalnych klientów.

Media społecznościowe obecnie są zarówno wygodnym jak i dającym wiele możliwości medium. Najważniejsze jednak będzie wykazanie się pewną kreatywnością jeśli chcemy tam walczyć o klientów. Trzeba umieć tym potencjalnym klientom coś ciekawego zaprezentować, przedstawić swoją ofertę, zachęcić do zakupów właśnie u nas. Duże znaczenie ma estetyka, tak by na firmowym profilu zaprezentować najlepsze efekty swojej pracy.

To co klient widzi najbardziej będzie na nieco działać. Dlatego wydaje się, że zaangażowanie w prowadzenie takiego internetowego profilu firmy jest ważne, ponieważ buduje nam szansę na zdobycie większego grona stałych klientów. To oni będą do nas chętnie wracali a także będą chcieli polecać naszą formę działalności innym osobom.

Natalia

Redakcja playklatka.pl